17 februari

Åh nej, det är redan onsdag :(
Snart har halva sportlovet gått men jag känner mig inte alls redo för skolan än (eller vem gör det egentligen?) men ja, sånt är livet.
Idag skulle jag ju på en tjejkväll men jag vet inte hur det blir med det just nu, vi har inte kommit någonstans med planeringen och jag tror ingen av oss orkar ta tag i det, hehe. Aja, vi får se senare...
Mamma åkte precis till jobbet så nu är bara jag och Suki hemma, jag vet inte vart Josephine tog vägen, hörde bara att hon gick ut vid 11 tiden eller något, var bara halvvaken då, haha.
Jag har bara tagit en kopp med honungsvatten idag och känner mig jättehungrig just nu så ska gå till köket och se om jag hittar något smaskigt :) .
Som sagt, jag är lat, har inte orkat lägga in bilderna igen så det får duga med gamla bilder så länge =)
Jag var helt oförberedd..

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se