15 februari

Hallo!

Nu är det måndag igen och en ny vecka. Min födelsedag var jättelyckad och jag hade jätteroligt. Tror inte jag kommer ha ett "kalas" eller så men ska ändå fira med mina närmaste vänner.

Nu i veckan, troligen på onsdag ska jag ha en tjejkväll tillsammans med Cindy & Amalia, det ska bli super roligt! Men annars har jag inte planerat något speciellt denna veckan, ska bara slappa och göra massa roligt. Min pappa ska till Stockholm på tisdag och jag ville faktiskt hänga med först men Carro är i Spanien just nu :/ , typiskt. Jag som ville hälsa på henne för en gångs skull, det har alltid varit hon som kommit hit, tss.
Men på söndag ska jag på bio med Louise familj, det blir troligen THE IMAGINARIUM OF DR. PARNASSUS, det ska bli roligt :) .

Idag ska jag och pappa ta med Suki till djurkliniken för hon måste vaccineras, ska också passa på att fråga om hennes hals och ögon :/ , är jätteoroligt just nu men hoppas det inte är något allvarligt !

Har inte orkat lägga in bilderna från födelsedagen än men de kommer, snart, haha.


En gammal bild får duga så länge


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se