14 februari

Hallu!
Idag är det alla hjärtans dag, yay !

Och nej, jag är inte med någon kille eller så, har ingen ;-). Vi kom hem väldigt sent igår så jag vaknade inte förrän klockan 12.30, gjorde inte så mycket.. Vid 15 tiden åkte vi hit (kusinerna) och det är här jag kommer vara resten av dagen. Det är inte bara alla hjärtans dag idag, det är faktiskt kinesiskt nyår också. Gott nytt år :) Det nya året är tigeråret, rawr ! Haha , vi har precis ätit och jag väntar på att Project runway ska börja:).
Jag fick en jättebra födelsedag med massa presenter tack vare mina nära och kära, tack så mycket<3. Det blev massa bilder men eftersom jag bloggar från mobilen nu kan jag inte ladda upp några bilder, tråkigt, jag vet. Men hoppas alla får en trevlig alla hjärtans dag, kramar♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se