10 februari

Suck, börjar bli trött på blogg.se nu. Jag skrev ett inlägg igår och skulle lägga in en bild också men då loggades jag ut och sidan stängdes ner. Jag prövade logga in igen men då hade inlägget försvunnit, försökte skriva igen men det gick inte och jag orkade inte mer sen så struntade i det. Hoppas det fungerar idag i alla fall!

Det var nog inget viktigt jag skrev om igår (eller?) , kommer inte ihåg haha.

Skolan har varit helt okej idag med. Vi håller på att titta på Schindlers list på SO:n, den är rätt bra men väldigt sorglig :/ . På idrotten fick vi tillbaka idrottprovet och gissa vem som fick bäst i klassen, jo jag! Hihihi. När jag fick provet stod det att jag hade fått 35/41,  sen tittade jag igenom häftet men jag hittade bara 3 fel och sedan såg jag att han hade rättat fel så fick 3 poäng till, så jag fick 38/41, MVG var 37, hihi :) . JAG ÄR NÖJD! Vill inte skryta eller så men jag hade faktiskt inte pluggat mycket till detta provet, la max ner 1h 30 min på den, tror inte ens det var så mycket...


Det är jag som tvättar denna veckan, tog dessa bilder precis när jag vara nere med tvätten, tss


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se