1 februari

Wihooo, endast 12 dagar och några timmar kvar tills jag fyller 16år, yeah!

Skolan har varit helt okej idag, den slutade dock illa. Eller illa och illa, men Tobbe i min klass fick reda på min kod till mitt kodlås precis innan vi skulle gå hem. Han ville ha tuggummi och då ville jag byta kod och därför hjälpte Rasmus mig. Men sedan bytte han koden utan att jag fick se och när jag ville att han skulle öppna låset så jag kunde gå hem sa han att han inte kunde koden. Först trodde jag att han skojade med mig men sedan kunde han faktiskt inte få upp låset så han fick flytta över alla sina böcker till mitt skåp och vi använde hans lås, eller mitt egentligen.

Som tur är har min brorsa ett likadant kodlås här hemma så jag lånar den så länge och får köpa en ny imorgon eller nått. Inte jätteroligt, nej.


me today

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se