Julafton, bilder

Här kommer äntligen några bilder, allt blir så tråkigt utan bilder, bara texttexttexttext...booring.

Juste, kan börja med att skriva om vad jag fått i julklapp :)

Pengar från mormor&morfar, moster, morbror Kim&moster, morbror Long&moster
Kamera Canon sx 210 is från mamma♥
USB-minne 16GB från lillebror
Inget från syrran (hennes packning försvann ju:/ )
Parfym, Lover by Jeanne Arters från Emme och deras familj :)

Mer grejer kommer jag få från pappa när han åker till Hongkong, wihooo. Den 4 januari åker han.

Dessa bilder har jag tagit med min nya kamera :) . Jag har fler bilder som vi har tagit med systemkameran men de bilderna har jag inte fört över på datorn än så dessa får komma först.

Detta paketet öppnade jag dagen innan, tss.

Första testfotot, utan blixt.


Trötta Suki

Fina mamma med syrrans gamla morgonrock, hahha.


Julafton, wiihoooo. Innan allt drog igång. Alla gick runt och stressae, fixade håret, sminka, klä på sig osv.
Här har lilla Elvin inte klätt på sig finkläder än, hihi.


Mamma och Elvin med finkläderna på :D


Ping yiyi, Erica, Elvin & jag


Jennifer, Erica, Elvin & jag


Elvin & jag


Medan vi åt ostbricka och drack glögg blev det massa foton.


Martin och Chrille


Jenni och hennes kille =)


Svårt att få alla att titta på samma kamera. Haha, det var typ 10 kameror som tog samtidigt, man blev helt förvirrad :P


Syrran & Elvin

Sådär, några bilder från julafton :) . Nu orkar jag inte mer, ciao!

P.S Hihi, har precis ätit en låda full med ostbågar, fy mig

Juste, igår blev hela familjen och släkten från mammas sida fotograferade av en professionell fotograf. Det var skoj, fast väldigt stökigt. Vi var trots allt 20 pers, varav 2 små ungar som var sömniga och en hund som blev förvirrad av all ljus och mycket människor. Jag tittade nyss igenom bilderna och jag är verkligen inte fotogeniskt, usch.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se