12 december

Hallo!

Idag fyller min älskling Suki 4 år, wiiiiiee♥

Jag skulle egentligen baka en tårta för att fira henne men så blev det inte. Nu ska Martin bada henne och sedan får hon ett ljus på en lussebulle eller något så vi kan ta kort.

Istället för att baka åkte jag in till stan vid två idag för att träffa Amy, Felicia och Mikael. Vi gick runt på stan och Amy ville verkligen köpa något men hittade inte. Jag köpte en iste på Exspresso house och tog två nya hål i öronen. Detta har jag velat länge och nu blev det äntligen av, hade inte tänkt på det men ibland gillar jag att göra spontana saker. Nu sitter de fint i mitt vänstra öra i alla fall. Tre där och två i det andra, me like!

Juste, igår var jag hemma hos Louise och vi bakade lussebullar med hennes moster också. Träffade bebisen och lekte med henne, hon är så himla söt. Iaf, vid halv tolv ringde Amy mig och sa att jag måste in till stan imorgon (idag alltså), jag frågade varför men hon ville inte säga, haha. Hon sa bara "kom till Brunnsparken kvart över två imorgon, hejdå" . Haha nått i den stilen, men det är en grej jag gillar väldigt mycket med henne. Hon är så spontan! Och på fredag ska hon till Kina och kommer hem den 9 januari 2011 (hah, vad konstigt att skriva så), dagen innan vi början skolan igen. Grejen är att hon ska åka helt själv och kommer vara där helt själv typ. Eller hon ska ju hälsa på kompisar och släktingar så klart.

Jag blev väldigt glad igår också för vi snackade om vad jag ville göra i sommar. Nu är det nästan hundra på att jag ska till Shanghai i sommar, wiiiee. Winnie bor ju där så jag kommer vara där, det ska bli så roligt! Jag har aldrig varit där förut så det ska bli spännande. Dock är jag lite orolig över språket, jag är inte alls bra på att prata mandarin...

Bara för att jag är i farten nu, i fredags var Emelie och Mikael här, vi bakade lussebullar. Haha, jag vet, en gång till! Förra veckan bakade jag det första gången för iår, då var det hemma hos mormor, i fredags hemma hos mig och igår hemma hos Louise. Haha, men det är roligt att baka :D !

Aja, nu orkar jag inte skriva mer, byebye!

Grattis till min älsklinghund än en gång♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se