Yes, jag har skaffat en till blogg

Detta inlägget kopierade jag från den andra bloggen. Förklarar varför jag skaffat en annan blogg också :)

Det är det jag menade med bilden från förra inlägget. Det är headern på min andra blogg^^


Hallo!

Denna bloggen tillhör egentligen inte mig. Rasmus är ägaren till denna bloggen men det är jag som kommer att skriva.

Varför?

Jopp, vi har slagit vad om en grej och detta ingår, man ska skriva i varandras blogg varje dag i en vecka och om någon bryter vadet får man ge pengar till den andre. Hah, kanske inte det roligaste vadet men det gör mig inget, har inget emot att skriva, är ändå van.

Men det ska bli lite spännande, vi har inte bestämt några regler om vad man får och inte får skriva så jag ska bara skriva om det som kommer upp i mitt huvud.

Ibland om Rasmus kanske, ibland om mig eller bara något helt random =)

Ja, har inte så mycket mer att skriva i detta inlägget men det kommer ett till inlägg snart, om Rasmus^^

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se