Vecka 23 nu, tack!

Ett inlägg som skulle publicerats i torsdags kväll.


Japp, det tycker jag det ska vara nu.
Orkar inte med skolan mer :/

Schemat på vad vi har för (läxor/prov osv) resten av terminen..

- Bilduppgift, skriva om en svensk konstnär som är känd under 1900-talet
- Religionsprov, ett prov där man får ha med sig böcker, stenciler, ant osv... Islam, Kristendom & Judendom
- Problem i världen inlämning, skriva om ett U-land, uppsats. Ca 2-3 sidor A4
- Spanska projektet, skriva om ngt man är intresserad av inom spansktalande länder. Text på spanska & redovisa muntligt.
- Matteprov, 26 maj. Prov som Vladimira gör själv är inte de lättaste kan man säga.
- Musik uppspelningen, det är frivilligt men ändå..
- Spela upp en låt med sitt 'band', musik grejen. Jimi Hendrix
- Muntlig redovisning, engelskan, läsa en bok som är skriven på engelska, redovisa om den muntligt
- Fysik nationella, skriftligt och ett labbprov.
- Biologiarbetet, inlämning och redovisa muntligt
- Konditionsarbetet, skriva minst 1 A4 om sin kondition osv, inlämning.
- Muntlig redovisning, SO, valfri grej som man ska redovisa om inom SO-ämnena

+ vanliga läxor.. och så har jag säkert missat fler saker, kan inte tänka just nu. Är jättestressad!

Åh, jag kommer inte orka allt!!!
Jag kommer ju ha prov i materialära i slöjden och ett prov på hemspråken också.
Har heller inte haft muntliga nationella i engelskan än... O_o

Aja, måste komma ifrån datorn nu annars kommer jag få IG på provet imorgon.

En sista grej. Det är fredag imorgon, wohooooo. Valborg också. Cortegen =)


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se