Ut och äta

Haft en trevlig eftermiddag med kusinerna.

Var ju nere på torget förut och köpte en blåbärspaj och Josephine hade bakat bullar och muffins som hon frusit in så vi tog ut de och värmde de i ugnen. Till det blev det vaniljsås, té och saft. Mumsigt..

Sedan gick jag ner till torget igen med Emme och moster NIng för de skulle köpa lite grejer på Ica.

Japp, sen har jag pluggat lite kemi och spelat piano också, duktigt va^^

Eftersom vi håller på att rensa köket har pappa bokat ett bord på en restaurang så vi ska ut och äta nu. Ha det bäst så hörs vi imorgon!





Ett par snabba bilder som jag tog nyligen, Elvin är så stor nu♥

Idag är jag helt osminkad och känner mig riktigt fräsch. Kommer gå ut i slappa kläder också, orkar inte byta om, haha!

Aja, hörs imorgon !

P.S, till mig själv. Önskar mig lycka till på nationella imorgon♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se