Tycker synd om mig själv

OK, känner mig faktiskt lite udda.

Har absolut ingenting att göra, mobbad är jag. Dessutom är det Valborg, då känner jag mig ännu mer mobbad. Aja, jag har inga vänner, punkt slut.

Nej, ville bara få lite ilska ur mig, haha. Vet inte ens varför jag är lite små sur. Kanske för att jag har ont i halsen, känner mig jättetorr i halsen. Usch och fy. Och så har pollen kommit som gett mig en förkylning. ÅH, tycker synd om mig själv :/

Iaf, jag har precis varit nere på torget en sväng, köpte med mig en godispåse, halstabletter och en flaska Vitamin Well Defence. Första gången jag dricker en vitamin well faktiskt, smakar inget speciellt. OK helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta och vara ensam denna speciella dag och titta på mina serier! Peace out!


Gjorde nyss detta random collaget, fint va? :)
Jag och några av mina underbara vänner !

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se