RIGHT NOW

Har precis tagit hand om diskhavet, ussch hatar att diska :/

Efter den sena lunchen (nudlarna), kände jag för att äta något mer. Var väldigt nära på att öppna frysen och ta en daimglass men jag stod emot. Tog istället fram jordgubbar och apelsin och gjorde fruktsallad, mycket nyttigare och minst lika gott. Är faktiskt riktigt stolt över att jag klara det här :) . Bort med allt onyttigt!

Men nu när det är lov tycker jag faktiskt att man får äta lite sötsaker, menar inte att jag ska vräka i mig. Ska försöka äta frukt så jag slipper bli sötsugen..tss

Nu ska jag titta på favoritserierna, byebye så länge!


Yummy♥


Strawberries



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se