Right now

Japp, sitter fortfarande framför datorn och tittar på serien.

OBS, jag har dock inte suttit här i sträck, har varit ute med Suki tjejen två gånger och sprungit runt med henne på gräsmattan med hennes favoritboll, sen har jag borstat och kammat henne. Nu är hon fin♥

Just nu luktar det smulpaj i hela lägenheten, mamma har bakat, mums! Men det blir middag först och smulpaj till efterätt =)

EFter maten ska jag titta igenom kemiläxan och kanske spela lite piano och sedan titta klart på serien, ska också se ifall det ska komma några bra filmer ikväll^^



Så himla ofräsch, vaaaa. Usch, måste fräscha till ansiktet med peeling, mask
och återfuktning.


Ligger här på bäddsoffan med Suki på mina knän, trevligt♥

Nu ska jag fortsätta att titta på serien, bye

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se