RIGHT NOW

Just nu sitter jag här framför datorn och väntar på att pappa ska komma hem, han har köpt kvällsmat till oss. Mamma kommer nämligen inte vara hemma ikväll och pappa orkar inte laga så han köper hämtmat istället, haha.

Idag skulle jag ju egentligen med pappa till stan men det blev ändrade planer. Har suttit vid datorn hela dagen typ, inte bra jag vet, men har inte orkat göra något. Det har varit väldigt fint väder idag, en varm sol och vindstilla.
Var ute med Suki på en promenad ner till torget förut och köpte mjölk, kändes som sommar =)

Vid 16 kom mamma och 2 av hennes kollegor, de ska på tjejmiddag ikväll och förfestade lite här..

Om en stund ska jag gå ifrån datorn och titta på Talang, missade förra veckan :(

Vet att det var längesedan jag la upp nya bilder, har inte orkat föra över de till datorn. Inte för att jag tagit många bilder då men..


Me right now

Usch, jag brukar aldrig ha mörka ringar under ögonen förut men har fått det nu. Buu :/

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se