Pauline shoppar

Yeeeeah, det var ett tag sedan.

Efter pianolektionen hade jag lite tid över innan bussen skulle gå så gick in på Kicks och tog modet att fråga en expedit om råd om en foundation som passar min hudfärg. Expediten var väldigt snäll och testade en foundation på mig som såg både naturlig ut och täckte ojämnheter, äntligen har jag hittat en rätt färg på foundation, wiiee^^


Svarta strumbyxor från Lindex 49.50kr


Har aldrig använt niveas sminkprodukter innan faktiskt =) .
Det var rea 119kr.
Edit: Hm, hade visst deras eyeliner penna, väldigt bra!


En primer som neutraliserar röda partier. Den är från Loreal's nya serie
Kostar 195kr så jag hoppas verkligen den är bra nu =)


Dessa två låg på mitt skrivbord när jag kom hem. Fick de av mamma♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se