IGÅR

Glömde helt bort att berätta om min kväll igår. Det blev spelkväll hos Rasmus, det hade vi redan bestämt i skolan innan =)

Det var en riktig trevlig kväll, spenderades med Oskar och Rasmus, senare kom Charles också!

Iaf, vid 18.30 mötte jag Oskar vid min parkering, han orkade inte gå så han åkte moppe till mig. Oskar hade sagt att han skulle ta med en hjälm till mig så han kunde skjutsa mig men det hade han icke så jag fick hämta min cykelhjälm. Eftersom jag egentligen inte får åka moppe av mamma fick jag ta med en väska och gömma hjälmen där i. Sen åkte vi hem till Rasmus, Oskar kunde inte vägen så jag var tvungen att åka moppe med honom.

Sist jag åkte var när jag var 7 år så det var lite läskigt, hela min kropp skakade och jag kunde inget göra :/ . Hehe, sa till honom att inte åka så snabbt men tyvärr, super snabbt gick det! Han har ingen skoter heller, en cross. Oh..

När vi var framme visade Rasmus oss en rundtur i hans super fina villa. Jag har redan varit där en gång innan men det var första gången för Oskar.
VI började med att hämta upp chips och cola till hans rum, sedan började vi att spela Nintendo 64, Mario card blev det. Jag vann första racet, yeah. Sedan vann Rasmus ett antal gånger och sedan vann jag igen. Oskar vann aldrig och kom oftast sist. Hehe. Efter det blev det Xbok 360, först spelade vi Halo 3, öhh, jag typ sög? Haha, jag dödade Rasmus en gång och det var med tur. När vi tröttnat på det spelet blev det Fifa 09. Det blev jag och Rasmus VS Oskar, eftersom jag är sämst och Rasmus bäst. Men tyvärr var jag så dålig så sänkte vårat lag och gjorde så att Oskar vann :/ .

Jag gjorde och ett antal fula grejer, glidtacklade alla vid min närhet. Till sist orkade Rasmus inte med mig längre och ville byta lag. Men Oskar ville inte spela med mig så det blev jag mot Rasmus. OCh så klart vann Rasmus. Men inte med fler mål. Utan att hela mitt lag fick gula kort och 5 fick röda så vi förlorade med för lite spelare på plan. Buuuhuu, haha xD

Sen gick vi ner till vardagsrummet och tittade på tv en stund, det slutade med att jag och Rasmus brottades på soffan/golvet, jag förlorade (som alltid), lekte också med hans katt, Smirre. Jättefin katt.

Lite senare kom Charles, deras handbollskompis och vi åkte ner till pizzerian för Rasmus hade inte ätit middag. Denna gången åkte jag med Rasmus, han har en skoter och kör mycket bättre än Oskar.

När vi kom ner till pizzerian var den på väg att stänga men de var snälla och släppte in oss. Charles och Oskar åkte och köpte godis medan jag väntade på pizzan med Rasmus. Efter maten åkte vi tillbaka till Rasmus och tittade på Disturbia som gick på tv. Tyvärr kunde jag bara titta en kort stund för var tvungen att gå hem, klockan var 22.30.

Mamma hade ringt lite tidigare 8ggr och jag har nyligen bytt till en annan ringsignal och den var tydligen väldigt låg så hörde ingenting. Den 9:nde gången hade jag som tur mobilen vid mig så hann svara. Hon var jätteorolig och sa att hon ringt runt till alla. Åh, ibland är det inte en positiv sak att ha en överbeskyddande mamma. Min är extremt överbeskyddande, inte roligt alls.

Iaf, jag var tvungen att gå hem och de erbjöd att följa mig hem men jag tackade nej, ville inte att de skulle missa filmen så gick en powerwalk hem med lurarna i öronen. Kom hem vid 22.50 och mamma sa ingenting, skönt!

När jag kommit hem satte jag på tv:n direkt och tittade klart på Disturbia, den var faktiskt helt OK. Killen som spelar huvudpersonen var huvudpersonen i Transformers, det gillar vi. Thumbs up!

Efter filmen blev det dags för sängen, skulle ju träna nästa dag =) . Aja, detta var iaf min trevliga fredag.

Kommer definitivt att göras om^^


En bild på mig just nu..

Hela kvällen har jag mamma och syrran packat ihop massa grejer och tagit ner till källaren. Inte en super rolig lördagkväll men ändå.

Avslutar detta inlägget med denna bilden =)


Så klart jag inte glömde min fruktsallad. Super gott med druvor♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se