Godnatt♥


Ska strax gå och lägga mig, är trött :/ . Nu när jag väl har lov och får vara uppe sent vill inte min kropp det. Den är helt sluter ett par jobbiga veckor med massa prov och lite sömn, stress, panik och nervositet. Usch, hatar de känslorna!

Efter middagen bakade min lillebror en sockerkaka så jag tog en bit, tss. Vid 21, när mamma kom hem från jobbet tog hon med sig äppelkakor hem, hon hade tydligen bakat imorse för att ta med till jobbet men det blev över så hon tog hem de till oss. Mammas äppelkakor är godast, mm! Ehm, åt två bitar av den med...

Whoooops.

Imorgon ska jag hänga med mamma till stan så får se om jag får med mig något fint hem, sen ska vi nog hem till kusinerna, ska vara barnvakt, hehe

Älskar barn, så det gör mig inget♥


Gammal bild :/ . Använder pappas laptop, har inga nya bilder på denna datorn...

Godnatt

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se