Godnatt♥

Byebye, sista inlägget jag skriver när jag har lov. Lite tråkigt jaa.

Jag hade lite tråkigt förut så gjorde en liten manikyr på mig själv, märkte också att mina naglar har blivit väldigt långa, jag är en person som inte kan låta bli att bita eller riva av naglarna. Jag har lärt mig att inte göra det längre men eftersom jag är så klumpig gör jag sönder de på andra sätt.

Nu har jag iaf rosa lack med skyddande genomskinligt lack över. Det gör naglarna starkare =)

Inatt ska jag sova för första gången i mitt rum utan min våningsäng, på en madrass istället. Tvivlar på att jag kommer kunna sova men ändå, det är ju skola imorgon..

Just nu är det reklam på tv men jag tittar på en film som heter '50 first dates', en riktigt bra film =)

Just det, jag skulle göra kemiläxan förut och letade överallt efter mitt block där jag skriver frågor till mina läxor/prov, men konstigt nog hittar jag den inte. Har letar överallt men den har helt enkelt försvunnit. Nu kan jag bara hoppas på att jag glömt den i skolan, annars vet jag inte vad jag ska göra...

Eller jo, för de frågorna är ju till läxor/prov som jag redan haft så jag behöver de inte nu, men det är ju bra att ha de som repetition vid behov, aja, måste tänka positivt.

Jag har flera tomma block här hemma som jag kan använda =)

Det är dags att stänga av datorn nu, men vi hörs imorgon efter skolan! ^^


99 ^^ , goodnight.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se