Äta snart

Pappa är i köket och lagar mat just nu, jag sitter här framför datorn och tittar på favoritserierna och skriver detta. Efter maten blir det plugg så detta blir det sista inlägget.

När jag kom till pianolektionen idag hade någon klistrat en lapp på dörren där det stod att Ulla inte kunde komma idag och att jag skulle gå till en annan sal där hennes kollega Torbjörn skulle undervisa mig.
Hm, kan helt klart säga att han inte är bättre än Ulla men helt OK =) , jag är jätteglad för att jag haft turen med att få Ulla som min pianolärare♥

Aja, nu ropar pappa, byebye, ses imorgon!



Ojoj, det ser ut som jag är jättemörk i ansiktet jämfört med kroppen
men det är ljuset och kameran som gör det konstigt. Det ser inte ut så =)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se