9 april

Wohoo, grattis till Kajsa som fyller 16 år idag♥
Hon var min första vän här i Partille, när vi flyttade hit började jag i hennes klass, 1:an på andra terminen. Vi var super tajta och verkligen bästa bästa kompisar men med tiden gled vi ifrån varandra men vi är fortfarande vänner =)


Idag vaknade jag vid 6 av att någons väckarklocka ringde, det var brorsan, han skulle till tandläkaren med pappa. Åh, hatar att bli väckt så tidigt, jag har ju jättesvårt för att somna om. Sen hoppade Suki upp på sängen och lade sig på mina ben så jag inte kunde röra på mig :/ . Iaf, jag vägrade att gå upp så låg på sängen tills klockan 11. Tittade på Biggest Loser på tv:n, hehe.

När jag gick upp dammsög jag hela lägenheten, samt moppade. Inte roligt men det är min uppgift denna veckan. Sen tog jag en banan och satte mig här framför datorn.

Ska strax gå och byta om, fräscha till ansiktet för ska åka till stan med pappa för en lunch och sedan ska vi åka och titta på mobiler, det blev inte av häromdan så vi ska åka idag istället. Japp, det är dagens planer det.

Riktigt tråkigt att det redan är fredag och att skolan börjar snart igen, buu :(


Elvin sötnos för ett tag sedan

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se