8 april

HOLA!

Imorse vaknade jag vid 10 och satte direkt på tv:n, hihi. Efter en stund ville Suki ut så fick gå upp och byta om. Idag är vädret regnigt och molningt, riktigt tråkigt. Jag har inte gjort så mycket, ätit frukost och suttit vid datorn och tittat på en serie. Hehe!

Ska kanske till stan med pappa sen, han ska köpa en ny mobil och han behöver mig för att förstå vad säljarna säger, haha. Sen blir det dans också, orkar inte egentligen men lovade Sandra att komma =)

Igår tränade vi som sagt på Sportlife, yogan var lite tråkig tycker jag. Har alltid trott att jag skulle älska yoga men den yogan vi hade igår var riktigt tråkigt, inte ens jobbigt. Men läraren sa att hon inte brukar göra så, det var en speciell lektion och att nästa vecka kommer hon köra med ett jobbigare pass, power yoga typ.

Dans Aerobic var däremot jätteroligt, jag hängde faktiskt med på alla blocken, är riktigt stolt, hehe. Dock fick jag kramp i hålfoten igen och fick ta det försiktigt, det gör verkligen jätteont :/ . Har inte orkar ta tag i det men måste faktiskt gå till en ortoped och se vad det är för fel på mina fötter snart...


Hehe, Elvin skulle äta en smakis men tyckte inte riktigt om det tror jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tråkigt väder du har hos dig, hos mig är det sol och ja, skönt!

hehe :D

2010-04-08 @ 15:28:12
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se