7 april

Godmorgon!

Jag vaknade för en stund sedan men har legat kvar på sängen och tittat på tv. Suki låg bredvid mig och slappade, hehe, men efter en stund gick hon upp och ville gå ut så jag fick klä på mig och gå ut. Egentligen skulle inte jag gå ut nu på morgonen men min kära syster ligger fortfarande och sover så jag fick göra det för Sukis skull. Skönt väder är det idag också, solsken och vindstilla♥

Inatt sov jag med mamma på en hög luftmadrass, vi har nu sålt både min våningsäng och mammas stora säng. Det känns bra, det var lite konstigt att sova på en luftmadrass hemma men det gick bra. I slutet av månaden ska renoveringen börja, hoppas jag iaf. Det ska bli så spännande att få ett 'nytt' hem =)

Igår var jag hos Louise och vi spelade Wii, hihi. Sedan låg vi på sängen och spelade, kort, othello och andra sällskapsspel, trevligt! Vid 18 kom mamma och hämtade mig och vi åkte och köpte luftmadrassen, sedan åkte vi till Emme för att låna en vanlig madrass till brorsan. Han sover i vardagsrummet, hahha!

Aja, nu är mina nudlar klar så jag ska äta och sedan får jag se vad jag ska göra. Lite senare ska jag, mamma och syrran åka till Sportlife och träna. Det blir två pass och kanske löpbandet också. Yoga och Dans Aerobics, det ska bli spännande.


Jag och Elvin på min födelsedag♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se