6 april

Godmorgon!

Jag vaknade för en stund sedan och har varit ute med Suki. Det både regnar och blåser, usch, jag som trodde att våren hade kommit..
Frukost har jag med ätit, det blev nudlar, mumsigt. Nu är jag mätt och glad.

Idag ska jag troligen till Louise, vara barnvakt, hehe. Nej skojar bara, hon ska fylla 12 iår.
Hon har typ allt hemma så det är jätteroligt, vi ska spela Wii, haha!

Inatt har jag sovit i mammas säng, sov inte speciellt bra för att Suki lade sig på mina ben. När jag sover gillar jag att röra på mig..Aja, fattar inte varför Martin hela tiden vill sova med henne. Hon är jobbigt, hehe^^

Igår åkte jag in till stan för att träffa Carro, vi gick på Nordstan och sedan till donken. Haha, tog en Happy Meal och en chokladmilkshake. Efter Donken tänkte vi fortsätta och gå på stan men allt hade typ stängt. Det var en röd dag igår :/ . Eftersom både vädret var dåligt och inga butiker var öppna bestämde vi oss för att gå på bio. Vi gick först till Biopalatset men det fanns inga bra filmer med bra platser så vi åkte till Bergakungen istället. Där köpte vi biljetter till Remember Me, vi fick platser längst bak och det var riktigt bra platser.

Vi var där vid 17 och bion började inte förrän klockan 18.15 så vi satt där och snackade och umgicks, riktigt roligt..
Berättade om vad som hänt mellan mig och P och hon stöttade mig, känns riktigt bra.

Filmen var faktiskt rätt bra men väldigt sorglig :/ .

Efter bion åkte vi hem och jag åt en sen middag, sedan plockade jag och brorsan isär vår våningsäng för att någon ska köpa den och mamma säng. Det var därför jag sov på mammas säng inatt.
Den närmaste månaden kommer vi bli tvungna att sova på madrass på golvet, mamma vill inte köpa nya sängar förrän vi renoverat klart, klokt tänkt men jag gillar inte att sova på madrasser. De är så hårda :(

Aja, nu måste jag fixa iordning mig, Louise väntar! ^_^


Hihi, tog detta fotot för ett tag sedan. Hon ser tjock ut, sötisen. Här står hon med sin favoritboll, väntar
på att jag ska leka med henne♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se