5 april

Hallo!

Idag är de flesta lediga för det är en röd dag, tralalalaaaa.

Nej men jag har precis ätit och ska strax fixa iordning mig, vaknade vid 11 idag av väckarklockan. Är fortfarande lite trött eftersom jag lade mig vid 2 igår. Hehe, nej men middagen igår var riktig god och vi hade det jättetrevligt. Efter maten fixade vi lite efterätt, frukt, popcorn och godis, och satte oss i vardagsrummet. Vi tittade på Harry Potter 6, andra gången jag ser den..

Efter filmen gick gästerna hem och jag, mamma och brorsan lade oss på mammas säng och tittade på New Moon. Jag har redan sett den x antal gånger men mamma och brorsan ville se den så jag såg den igen =)

När filmen var slut var klockan redan 2 och jag gick och lade mig direkt...

Idag ska jag träffa Carro som har kommit till Göteborg, wiiiee♥.
Vi vet inte vad vi ska göra än men något blir det så jag måste börja fixa mig nu, byebye!

Hörs ikväll eller imorgon


bild från min födelsedag ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad tråkigt, hos mig är det soligt och rätt så varmt^^

2010-04-06 @ 12:50:23
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se