4 april

Hallo!

Jag har haft fullt upp hela morgonen med att städa och hjälpa mamma med att förbereda maten, vi ska nämligen ha gäster ikväll, det ska bli trevligt. Det är inga gäster som inte står när precis, det är min 'andra familj', jag var alltså hos de när jag var liten, de liksom uppfostrade mig med, love them♥

Därför kommer jag inte blogga mer idag, vi ska troligen titta på Harry Potter, 6:an. Vi hyrde den igår ^^
Jag har redan sett 6:an en gång men det skadar inte att se den en gång till, Harry Potter är grym♥
(Jag såg den på bio när jag var i England, Brighton)

Igår
Vi hade det jättetrevligt igår. Först åkte vi runt med bilen och handlade mat tills middagen idag och köpte annat smått&gott hem till kusinerna. När vi var där åt vi en super god påskmiddag, efter maten promenerade vi, barnen till torget och köpte godis, tss. Riktigt fint väder var det igår också, dock lite blåsigt..
När vi kom hem blev det dags för efterätt, syrran hade bakat en marängcitrontårta (jag tror den hette så, är inte säker), eftersom jag inte är så förtjust i tårtor tog jag bara en liten bit och den var suuuuuuuuuur, hehe..

När vi ätit klart tog vi upp godis, frukt, drick och chips till vardagsrummet och tittade på 2012 som vi hade hyrt. Den var helt OK. Inte så dålig som alla mina kompisar tycker. Det är dock lite läskigt att titta på  sånna filmer, det kan ju faktiskt hända på riktigt..
Efter filmen tog vi en liten paus, gick på toa, fyllde på med godsaker och sedan blev det dags för nästa film. Harry Potter och Fenixorden, det är 5:an. Jag gillar alla Harry Potter filmer så det var skoj.
När filmen var klar var klockan 00:00 så vi åkte hem och lade oss.

Aja, nu ska jag byta om, vi hörs imorgon♥


Gammal bild på min och Elvin :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är vädret hos dig idag ? :P

soligt, snöigt?^^

2010-04-05 @ 11:28:20
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se