30 april

hello!

Yeah, två 'jobbiga' grejer är avklarade. Religionsprovet och engelska muntligt nationella.
Jag kanske inte gjorde jättebra ifrån mig men det är iaf gjort! ^^

Redan iförrgår kände jag att jag hade fått en klump i halsen som inte ville försvinna. Ville inte vara mesig så sprang coopertestet ändå och idag när jag vaknade kände jag mig mer förkyld och var jättetorr i halsen. Gick till skolan ändå.
Var lite orolig för att det skulle bli min grupp som skulle ha nationella engelska idag..
Iaf
Första lektionen var engelska och hon hade skrivit på tavlan vilka som skulle ha det och vi stod inte med. Jag andades ut och var överlycklig. Vi skulle ha det nästa onsdag..

När lektionen började hade inte alla kommit i de grupperna som skulle ha nationella så hon ropade på oss och sa att vi skulle ha det. Jag var inte alls taggad eller förberedd men kunde inget annat göra så vi följde med henne.
Sen började vi med det muntliga och det gick riktigt bra, jag sa inte ett enda svenskt ord och pratade på helt enkelt. Kände dock att slemmet i halsen hade kommit upp och jag tappade rösten, Marina frågade mig om jag var okej och jag sa ja. Ville inte sluta när vi ändå kommit mer än hälften. Svalde klumpen och fortsatte. Rösten kom tillbaka och sedan försvann ett par gånger men jag klarade mig.

Det var faktiskt inte alls läskigt, snarare roligt!

När vi kom ut sa Kajsa att hon såg att jag fått MVG och jag blev jätteglad =) . Wiie, jag kanske är bra på engelska ändå??

I min grupp var iaf jag, kajsa och jesper. Det gick bra för alla oss tycker jag ^_^

Sen blev det religionsprovet och jag skrev som vanligt, vågar inte säga att det gick bra/dåligt. Får se nästa vecka när vi får tillbaka provet.

Jag har utvecklingsamtal på måndag också, oh. Läskigt!

Aja, nu ska jag slappa och titta på serierna. De serier jag tittar på just nu är 'My queen', 'Fly with me' och 'Suspects In Love'



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se