29 april

Whooo, en 'jobbig' grej avklarad.

Har nyss varit uppe på IP och sprungit coopertestet. Jag sprang 6 varv på 12,40 min. Det resulterade till att jag har 'ganska bra' kondition. Är väl nöjd men jag trodde vi hade ett till varv kvar när det egentligen var sista varvet så jag segade skit mycket, det kunde ha gått mycket bättre :/ . Aja, gjort är gjort. Det är skönt att ha gjort det iaf.

En tråkig sak som hände förut var att Cindy spydde och Lisa F fick jätteont i hennes ben, hoppas det mår bättre!

Om en stund blir det hemspråk och sedan får jag åka till dansen med bussen. Mamma jobbar ju och pappa är i Hongkong..

Egentligen vill/orkar jag inte dansa idag på grund av allt med skolan. Åh, längtar tills vecka 23♥

Jaja, men nu måste jag dra mig från datorn annars kommer jag sitta fast här.

Måste fortsätta att plugga till religionsprovet vi ska ha imorgon!!!

En sista grej.

Jag tycker faktiskt det är mycket svårare när vi får ha med oss allt (böcker, anteckningar, stenciler osv) till provet. För då borde vi ju kunna allting.. Åh, varför gör Ulrika detta mot oss.
Jag orkar inte -.-

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se