25 april

Nu är det söndag igen, tråkigt.


Är lite nervös, jag har inte gjort kemiläxan, jag har inte gjort bildläxan, jag har inte tränat på pianoläxan, jag har inte pluggat till religionsprovet på torsdag, jag har inte, åh gjort massa saker som jag egentligen borde ha gjort för länge sedan!

Dessutom ska vi ha nationella matte imorgon, den muntliga delen, också det läskigaste enligt mig. Jag är ju inte i en grupp jag själv skulle ha valt.

Är med de 3 elever i MA/NO gruppen som har MVG. Jag har ju bara VG så det känns inte bra, andra säger att hon vill sätta MVG på mig och vill därför att jag ska vara med den gruppen. Måste säga att jag har svikit henne, det gick ju inte alls bra på nationella matte B delen och C var inte så svår men jag tabbade ju mig totalt!! Åh, är så sur på mig själv!

Aja, men jag är en person som inte kan göra vissa grejer i förväg, det går bara inte. Jag jobbar bäst under press. Så de närmaste dagarna har jag massor att göra, kommer därför inte kunna skriva så mycket. Inte för att jag brukar göra det då men...

Men idag är det iaf söndag och det innebär att plugga. Ska försöka få in lite religion i huvudet och göra klart bildläxan, sen ska jag få in lite kemi i huvudet och spela massa piano så jag får in den låten.

Spelar Digiloo Digiley och det är en väldigt snabb låt, svår att spela...

Aja, men nu måste jag gå =)


De 3 svartvita bilderna är från igår och detta collaget gjorde jag igår och laddade upp den på Facebook♥

Min älsklingshund



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se