24 april

Hola!

Har precis ätit mitt första mål för dagen, jag vet att det inte är bra att inte äta frukost och sedan träna men jag hann inte imorse. Iaf, det blev en vitlöksbaguette, mumsigt var det och té till så klart. Haha, men min andedräkt är inte den bästa just nu. Aja, får tugga massa tuggummin^^

Dagen började med att jag väcktes av min brorsa som skulle till kinesiska skolan. Jag kunde tyvärr inte somna om så jag läste en bok. Just nu läser jag 'Genom dina ögon', från Stephanie Meyer, hon som skrivit Twilight-serien. I början hade jag lite svårt att förstå, det är komplicerat men nu är det jättespännande, kunde inte låta bli att läsa.
Det ledde till att jag gick upp lite för sent, så fick stressa på mig träningskläderna, packa väskan, gå ut med Suki och sedan ta med en banan som jag kunde äta på vägen till bilen. Mamma är så klart inte snabb hon heller. Men vi hann i tid ändå.

Det blev aerobicpasset som alltid, idag lade Ellenor (läraren) till ett 5:te block och det var jätteroligt. Nästa vecka ska Kajsa kanske följa med på detta passet, det ska bli spännande.

Efter passet tränade vi i en timma till och sedan använde mamma vattenmassagemaskinen i 10 min medan jag använde massagestolen utanför. Det var riktigt skönt att få lite massage, dock är stolen väldigt hårdhänt, haha. De klämde typ sönder mina vader.
Efter det duschade vi och sedan blev det att åka hem. Mamma körde till Korsängen och sedan fick jag köra hem :) .

Hihi, sen ringde Oskar så träffade honom vid plastgräset på IP men då skulle typ alla hem. Men jag stannade kvar för träffade Lisa där som nyss spelat en match och vi tittade när herr A-laget spelade, Sävdalens IF då, de vann med 3-1, wiiiee.

Sen gick vi till Ica och jag köpte vitlöksbaguetten, en deo och en chipspåse, tsss.

Nu ropar mamma på mig, måste hjälpa till att packa in alla grejer i lådor. De ska riva köket på tisdag, whaaaa


Bild från igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

igår gjorde ja inte så mycket :P

allt bra?

2010-04-24 @ 20:40:30
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se