23 april

HALLO!

Yeeeeeah, idag är det fredag!

Idag har skoldagen varit väldigt chill, inga läxor =) . Nästa vecka blir lite värre, religionsprov. Denna gången är det kristendomen, judendomen & Islam tillsammans. Men som tur är kommer vi få ha med alla böcker + anteckingar till provet. Fast bara för det kan man inte vara lugn, det är fortfarande begränsade tider på våra SO:prov och de är inte direkt lätta heller.

Man måste reflektera, jämföra och analyser osv, åh. So boring.

Och sen, veckan efter det är det nationella i Fysik, inte roligt alls! Men den veckan ska vi på klassresa också, det ska bli skoj.
Vi kommer ta ledigt på fredagen och sen övernatta tills på lördag och åka hem lördag eftermiddag eller något. Lite tråkigt att det bara är två dagar men ändå, bättre än inget iaf =)

Jaa, har inte så mycket mer att skriva om idag, inget speciellt har hänt. Men jag har lite bilder att lägga in på mig och mina kompisar från denna veckan. Vi har alltid lika roligt♥


Killen till vänster ritade jag under lektionen och tjejen till höger ritade Lisa =)
Vi är grymma^^


Frida och Filippa :)


Lisa och jag =)


Hahhahaa


Wiieee, Pauline kan göra en grimas. Hurraaaaa^^


Yeeeaaah, Lisa, jag och Filippa. Här är en tydlig bild på hur tiny jag är, buhuuu..
VIll vara längre!
Hehe, Filippa blir bländad =)

Vem sa att man inte kan ha roligt i skolan ?  ^_^

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se