22 april

Hola, sitter här framför datorn och har precis läst klart alla bloggar som uppdaterat som jag läser dagligen :) . Ojoj, lång mening där!

Nationella matte idag, yes. Det var faktiskt inte så svårt men självklart tabbar jag mig som vanligt. Det var inte på en vanlig fråga heller, en MVG fråga. ÅH, vad sur jag är!!!

Sen har skoldagen varit som vanligt, vi spelade rugby på idrotten, yeah. Nästa vecka ska vi ha coopertest, OMG. Skriver mer om det när det närmar sig..

Efter skolan blev det hemspråk och därefter följd av dans.

Idag fick jag veta en riktigt positiv grej, jag är glad men ändå inte. P har bestämt sig för att byta skola, IHGR istället. Men det har uppstått andra problem istället, Åh. Jag orkar verkligen inte mer.

Men imorgon är det fredag, jag längtar♥

Nu blir det mat, byebye

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se