21 april

Kom hem vid 19.30 idag, åt spaghetti med köttfärssås som mamma hade förberett innan och så gick jag ut med SukiBucki som tog med sig bollen åt. Blev tvungen aatt leka med henne och sen bajsade hon också, tss.
(Okej, så detaljerad behöver jag inte vara)

Imorse vaknade jag i tid och förberedde mig som vanligt, sedan blev det skola. Vi fick veta resultatet på matte nationella. Jag fick 17/18 på B1, alltså den lätta delen. På B2 fick jag 5/15 om jag inte har helt fel, typ G. Vladimira blev inte alls glad och gav mig mördarblicken. Aja, jag har aldrig sagt att jag är bra på matte, det är bara hon som har förhoppningar om mig, buhuu. Jag är dålig :/

Sen fortsatte skoldagen som vanligt och efter skolan gick jag hem en snabbis för att packa träningsväskan och så åkte jag och Kajsa till gymmet. Det blev träning i en timma och sedan gick vi till Apoteket på Allum och jag köpte lite hudprodukter, kan visa en annan dag :)

OKej, nu börjar det bli sent, skola imorgon ju.

Det är nationella matte Del C imorgon också, hoppas det går bra för mig. Vill inte ha den där bubblan runt mig igen som gjorde att jag läste uppgifterna fel och mina mattekunskaper hade försvunnit. Oh :(

Lycka till till mig själv♥

Nightnight

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se