2 april

HOLA!

Nu sitter jag här på mammas säng med laptopen på mina knän, inte förrän nu har jag haft tid att sitta framför dator, lame!

Imorse vaknade jag vid 11, gick upp och åt nudlar (mumma) till frukost. Efter frukosten fixade jag iordning mig, när jag blev klar åkte jag, mamma och syrran åkte till Backaplan. Vi skulle köpa en barnstol till lilla Elvin. Tyvärr fanns inte den passande stolen så vi fick åka vidare. Väl ute för att starta bilen såg vi att ena däcket inte hade någon luft, vi fick närmare för att titta och såg att däcket hade fått punktering. Det är faktiskt första gången något sådant händer hos mig.
Mamma ringde till Falck och de kom och bytte däck åt oss. Medan han gjorde det gick jag runt i butikerna på Backaplan, tyvärr hittade jag inget fint :/ .

Efter det åkte vi till Ikea och köpte en barnstol som mamma sett där innan, sedan bar det av till Elvin.
När vi kom dit lekte jag med Elvin en stund, men han blev snabbt trött så fick natta honom. Morbror och syrran var ute och bytte till sommardäck åt mammas bil, mamma ville att syrran skulle lära sig det, hehe.

Vi stannade kvar och åt middag åkte, det blev ris, kycklingsnitsel och supergod sallad. Mumma! Efter maten tittade vi på Harry Potter 1:an, men vi hann inte se hela för vi skulle handla på Ica innan det stängde. Dessutom skulle jag bada Suki, det var på tiden verkligen.

Dock hatar hon det, men det gick riktigt bra ikväll... ^^

Imorgon ska vi till Emme igen för att äta påskmiddag, vi ska också hyra filmer och ha en riktig familjekväll, det ska bli roligt.
Därför kommer jag nog inte kunna blogga imorgon, tyvärr :(

Nu sitter jag här framför datorn med fruktskålen och titta på favoritserierna, byebye!


Godnatt♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se