18 april

Söndag idag! Lika med pluggdag...

Men en positiv sak om det är att  jag bara har kemiläxan att få in i huvudet, dessutom har vi haft denna läxan 3 veckor i rad nu, hon flyttar fram det hela tiden så jag tror jag kan allt som man ska kunna, det känns riktigt bra.

Så idag får jag slappa och ta det lugnt med kanske lite godis till också, hihi. Jag tränade ju faktiskt igår^^

Igår uppdaterade jag ju inte som man ser, men kan berätta lite kortfattad om hur min dag var igår..

Satte väckarklockan på 11 så jag gick upp och bytte om till träningskläder, sen åt jag frukost, efter det gick jag ut en sväng med Suki. Vädret igår var riktigt dåligt, väldigt kallt och det blåste som bara den! Brr. Efter promenaden åkte jag och mamma till Sportlife. Det blev aerobicpasset idag igen, jag har bestämt mig för att gå på detta passet varje vecka nu. Aerobic är roligt, man lär sig snabbt och det är riktigt bra träning. Att förbränna fett, yeah.
En timma med det och sedan gymmade jag och mamma i en timma. Jag körde 100 benpress med 30kg, är lite stolt haha.

Sen körde jag olika övningar för magen, jag vill ju ha en platt mage med fina magmuskler till sommaren (som om det kommer att hända) .Pauline, dream on!

Efter träningen åkte vi till Järnringen och jag övningkörde en stund, har lärt mig hur man använder handbromsen nu, wiieee.

Sen passade vi på att gå till godisfabriken och köpte lite gott, det är ju trots allt billigare där än i mataffärerna.

När vi köpt godiset blev det att åka hem för att hämta syrran, brorsan och Suki, sen bar det av till kusinerna. Där blev det middag och mys. Sen kom Jimmy (Jimmy är Emmes klasskompis) och hans mamma också, vi spelade poker, texas hold em.

Det gick väl sådär för mig, jag kom fyra :/ . Jag har ingen pokerface, tyvärr. Hehe.

Sen lärde Emme och Jimmy mig ett nytt kortspel, ett spel som man spelar i Hammarkullen, haha. Bluff heter den, jag trodde det var bluffstopp först men det var det inte, men roligt var det iaf. Sedan spelade vi '4 manna kotte', så som man säger i Partille!

Det var det vi gjorde hela kvällen, vi tittade på James Bond också, vid 1 åkte vi hem och jag gick och lade mig direkt, var så trött :(

Jag hade tänkt att sova riktigt länge idag men tyvärr gick det inte, Suki kom in och väckte mig vid halv 11, buhuu.
 Men jag har faktiskt inte bara suttit vid datorn idag, har gjort lite nytta^^
Tömde lådan som var under våningsängen och flyttat alla kläder till klädkammaren nu, mamma sa att Martin inte får sova i vardagsrummet längre eftersom pappa brukar vara uppe sent och prata jättehögt i telefonen samtidigt som han har på två tv:n samt datorn. Martin vill inte, han säger att han kan sova, det gör inget för mig, vill inte ha honom i rummet!

Efter det åt jag frukost, min frukost bestod av en toast med té idag, mumsigt!

Aja, nu ska jag titta på en serie och äta lite godis, tss


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se