16 april

Wiee, kom in på Kunskapsgymnasiet. Dock ska jag inte bli för glad, det är ju trots allt bara den preliminära intagningen..
Men den lägsta intagninspoängen för Kunskaps Natur linje var 225 och jag har 280 just nu så lite lugn kan jag ändå känna mig.
Emme kom med in så det känns jättebra!


Trots detta är jag inte så glad, det gick åt .... med matte nationella. B1 gick helt okej, men B2, asså underkänt säger jag bara. Jag vet inte, men imorse var jag liksom inne i ett moln och visste ingenting, jag bara gjorde något och räknade på en hel knasigt sätt och jag visste hela tiden att det var fel men ändå fortsatte jag att göra det och sen orkade jag inte med det mer så lämnade in det som det blev, helt fel.

Aja, orkar inte tänka på det mer, jag har som sagt inte förväntat mig att jag ska få MVG i matte, det är jag inte värd.

När jag kom hem tittade jag på tv en stund och sedan åkte jag med mamma till Bäckebål där vi gick runt i några butiker. El Giganten, Mio, Media Markt och Ikea. Det blev inga inköp men vi ville bara få lite inspiration, renoveringen börjar ju snart, wiiieee.

På vägen hem fick jag köra en bit, det gick helt okej. Inga krock *peppar peppar* men mina ben darrade som bara den, det var svårt att trampa på pedalerna :/ .

Imorgon ska vi gå på Aerobic pass klockan 12 och gymma lite och efter det ska jag träna mer med bilen vid Järnringen =)

Jag har precis ätit upp fruktsalladen och nu blir det dags för film, byebye^^




Bilder från förra månaden ?

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se