15 april

Hello!

Idag är det den 15 april och inte vilken dag som helst utan vi ska ha fått hem brev om vilket gymnasium vi kom in på :D . Den preliminlära intagningen då, dock har jag inte fått mitt bre än. Aja, man kan logga in på Indranet imorgon och titta^^
Jag är inte så orolig eftersom det ändå bara är den preliminära, inget sitter säkert =)

Jag har just kommit hem från dansen och är helt slut nu. Väntar på att pappa ska bli klar med maten eftersom jag är vrålhungrig. Sen har jag ont i hela kroppen också, har träningsvärk :/ . Aja, det är skönt att det är fredag imorgon, snart helg alltså!

Dock har vi nationella imorgon, buu. Klockan 8.10 börjar alla 94:or i hela Sverige skriva på ett matteprov. Woohoooo o_O

Har inte så mycket mer att säga, det har inte hänt så mycket idag. Eller jo, fick reda på att jag ska ha prov i kinesiska vecka 20, inte ett lätt prov heller.. *Suck*

Nu ska jag gå och titta till pappa så jag får äta någon gång, är hungriiiiiiiiiiiiiiiiig


Bild från häromdan

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se