14 april

Mitt humör har varit helt Ok hela dagen ändå tills engelska lektionen började. Vi fick veta resultatet på nationella provet del B och C. Jag fick VG på båda men jag är inte nöjd, var faktiskt nära på att gråta men jag kunde stå emot. Jag har alltid trott att jag kan mycket engelsk och mer än vad de andra 15-16 åringar är, men nu, inser jag att jag har fel. Jag är inte alls bättre, till och med sämre. Jag mår inte alls bra just nu och tycker inte om mig själv. Jag älskar engelska, jag har alltid önskat att jag kunnat prata flytande engelska och att jag föddes i ett engelsktalande land. Alla serier och filmer jag brukar titta på har oftast engelsk text eller/och engelsk tal och med det borde jag ju lära mig mer än vad andra gör. Men endå var det inte tillräckligt, jag är helt enkelt dålig på engelska.

Jag tyckte inte jag skulle ha VG i engelska, utan att jag förtjänar ett högre betyg men nu vet jag. Jag har endast VG och kan till och med sänka mig till G. Åh, vill inte ens tänka på det.. o_O



Åh, skönt. Nu har jag fått skriva av mig lite.

Skoldagen har gått fintfint, jag klarade svenska läxförhöret rätt bra tycker jag. Sedan flöt skoldagen på som vanligt och på idrotten håller vi på med kondition just nu så vi fick springa mycket. Inte roligt.

Nu när jag kom hem gick jag ner med tvätten direkt till tvättstugan, japp det är min tur denna veckan. Åh, så tråkigt!

Det blir snart dags att gå ner igen :/

Vi har inte många läxor denna veckan, endast fysikläxa till imorgon men vi har nationella i matte på fredag. Buuu, det är B1 och B2. Min mattelärare sa att vi inte får tappa ett enda poäng i B1 eftersom den är busenkel, hon skulle hänga upp oss i krocken annars. Det gjorde mig riktigt nervös, I'm afraid! AAAAH


En redigerad bild på mig. Oh

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se