13 april

Hallo!

Jag vaknade för sent imorse så fick slänga på sminket slarvigt, sätta på mig det som fanns, hann inte fixa håret och gick ut med Suki. Det var väldigt kallt imorse och jag trodde inte vädret skulle bli bättre men det blev det. Just nu är det soligt och varmt :D !!
Jag kom iaf till skolan i tid och första lektionen var biologi, vi får tillbaka proven nästa vecka sa hon, är jag nervös? Jaaaaaaaa!!!

Nästa lektion var SO och nu har vi beställt våra klasströjor :) , jag ville bara ha en huvtröja, svart med guldtext :)
Sedan fick vi veta hur det gått på andra världskrigs provet. Jag hade ju inte pluggat ordentligt till det provet så var extra orolig. Magen pirrade hela lektionen och till sist var det min tur att prata med henne, hon visade mig resultatet och jag blev helt chockad. Jag fick 78/81, det trodde jag verkligen aldrig! Hon sa till och med 'skit bra och ursäkta mitt ordval', hehe. Jag fick bäst i klassen och jag är hur glad som helst! Wiiiieee♥

Sedan fortsatte lektionerna som vanligt och eftersom vi jobbat in en hel biologilektion på eftermiddagen innan lovet slapp vi den. Så jag och några tjejor gick till torget och köpte glass, hih. Jag har aldrig ätit en magnum glass innan och de tyckte jag skulle prova en denna gången. Det blev Magnum strawberry white. Den var faktiskt väldigt god :)
I like it!

Nu när jag kom hem tog jag ut Suki en sväng och hon tog med sig bollen så vi sprang runt området och lekte, riktigt trevligt, hon älskar det♥

Sen har jag tränat på pianoläxan och svenskaläxan till imorgon. Det kommer bli läxförhör..

Ett betyg som jag är väldigt osäker över nu är mitt svenska betyg, jag måste göra bra ifrån mig resten av terminen nu annars kommer jag bli sänkt :/

Aja, dags att förbereda mig nu, ska snart hoppa på bussen till P.C för piano

P.S Uppdaterar inlägget med bilder från dagen när jag kommer hem !


Måste så klart ha ett bildbevis på att jag ätit en magnum. Min första magnum
glass åt jag när jag fyllt 16år. Hahah, vadå efter?


Den får 4.5/5 stjärnor ^^
Det är något som fattas men kan inte sätta ett finger
på vad.. ?


Mina fina vänner♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se