12 april

Yaaay, första skoldagen efter lovet är avklarad =)

Skoldagen gick faktiskt förvånadsvärt snabbt idag. Vi hade inget läxförhör på kemin, wiiiee. I bamba serverades det tacos, yeeeeees♥

Solen skiner, himlen är blå, ingen vind, inga moln. Yeeeah, våren är här!♥

Kom på att på onsdag ska vi ha ett läxförhör om ordkunskap, ca 73 ord och jag har inte ens börjat öva en, det måste göras idag! Jag får inte skjuta upp det till imorgon. Har massa annat att ta hand om igår..
Piano har jag också, just det, måste öva på läxan idag, gjorde inte det igår :/

Nu ska jag bara slappa här framför datorn en stund och sedan blir det plugg. Just det, åt vindruvor till mellanmål idag, mums! Dock är jag fortfarande hungrig :(


Ännu en bild från i lördags..

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se