11 APRIL

Oh no, det är söndag idag. Skola imorgon :/

Detta lovet har jag egentligen inte gjort så mycket men jag har aldrig haft tråkigt ändå. Hmm ?

Idag är det som sagt söndag och då är det min pluggdag. Vi har inte fått många läxor under lovet men kemiläxa har vi tills imorgon (såklart) så jag måste plugga på det. Sen måste jag öva på pianoläxan, just nu spelar jag The Rose, super fin låt..

Hm, sen har jag inte så mycket mer att göra tror jag. Eller jag måste städa rummet, imorgon ska några gubbar komma hit för att mäta alla rum inför renoveringen, hoppas allt blir klart innan sommaren♥

Mamma och syrran har åkt för att träna, de hade bokat åt mig med men jag sa nej, varför? Jopp för det är söndag idag och alltså min pluggdag, jag har bestämt att jag ska vara hemma på söndagar =)


Från igår

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se