10 april

Hello!

Idag blev jag väckt klockan 7 av brorsan. Han skulle simma. Som sagt, när jag vaknat har jag svårt för att somna om, dessutom var det jätteljust i rummet på grund av de ljusa persiennerna, kan verkligen inte sova när det är ljust.

Jag gick upp för att gå på toa och sedan gick jag och lade mig på Martins madrass i vardagsrummet. Vi har nämligen mörka persienner i vardagsrummet.
Vid 10.30 ringde min klocka och jag gick upp och bytte om till träningskläder. Väckte mamma och sedan åkte vi till Sportlife. Passet var faktiskt roligt och jag fick inte ont i mina hålfötter =), hade nämligen ett par skor som är till för aerobics och gymnastik och sånt. Skorna jag brukar ha är löparskor.
Efter passet gymmade vi lite och sedan tog vi en dusch och gick. Först åkte vi till Rusta och köpte lite nödvändiga grejer, sedan åkte vi till K-rauta och köpte lite grejer till klädkammaren, nästa station blev willy:s för att handla mat och annat smått&gott. Sedan åkte vi till Ove's och jag åt köttbullar med mos, super gott♥

Efter det åkte jag hem och jag fick köra hela vägen hem, jag var hur nervös som helst men det gick bra, hehe^^

Nu sitter jag här och tittar på en ny serie, middag blir det snart också. Vi hörs!


En bild från förra lördagen. Påskafton♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se