1 april

April, april.. Nej jag ska inte hålla på med sånt. Har faktiskt inte blivit riktigt lurad idag, det känns super!

Nu har vi påsklov också, i 10 härliga dagar, wiieeeee♥
Skulle faktiskt vilja åka utomlands nu men tyvärr.. :/

Aja, skoldagen var chill idag, bara lugna och roliga lektioner, vi fick också reda på hur det gick på nationella proven i svenska. Jag fick VG på allihopa så det är helt OK. Så klart jag skulle vilja ha MVG men jaa, sånt är livet ibland, man kan inte alltid få som man vill..

Dock är jag väldigt rädd för att hon ska sänka mig :(

Just nu sitter jag här och äter nudlar, mumsigt gott. Ska spela FB spel nu, byebye


En bild från min födelsedag ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se