YESSTYLE.COM

Hihihihihiii :D!

 Jag har äntligen fått hem paketet med kläder jag beställt från yesstyle.com!!! Hihi, det har varit lite strul med de och den är lite försenad men huvudsaken är att den är här!

Det är en asiatisk (säger man så?) hemsida så man måste ju betala tullen och sånt också men jag tycker det är värt. För de kläderna jag har här har ju typ ingen annan och jag gillar inte att ha samma kläder som andra för då är det som man härmar varandra. Jag vill ha min egna stil och vara unik :) . Iallafall, kommer inte visa bilder på kläderna för det orkar jag inte men också för att min 2 megapixelkamera på mobilen suger! Så det blir ändå inga bra bilder, men ska se till att jag får en kamera snart, hoppas iallafall♥.

Tyvärr var det flera plagg som inte fanns så det blev jag ledsen för men fick ju fler än 5 plagg hem så glad är jag såklart :D ! Mamma betalade så ska tacka henne så mycket, puss på henne!♥

Har gjort halva matteläxan och ska öva på spanska glosorna nu, pusshej!

    
Det var grym service. De plingade på och lämnade paketet :)
(Fast iförsig, vi betalade ju faktiskt rätt mycket utöver kläderna)



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hehe vad orättvis! :O

ja mår bra, vad gör du ?

2009-09-21 @ 19:41:32
URL: http://hugoily.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se