Vill ha!

Har tagit paus från simset nu eller rättare sagt så får det räcka för idag, jag har sagt till mig själv att jag får högst spela det spelet 1h varje dag för annars kommer jag bli beroende :) .

Sen började jag tänka på kameran jag lyckades tappa bort :(, fortfarande sur och arg på mig själv, alla bilder från England fanns ju där i. Sen är jag också arg på den personen som hittat den och ville behålla din för sig själv /: , aja i denna världen finns tyvärr för många sånna personer...

Nu vill jag köpa en kamera för jag behöver verkligen det, men jag vågar inte prata med mamma om det ifall hon blir sur på mig igen för det var hennes kamera jag tappade bort, men jag har iallafall inte behövt betala för den, tack mamma♥.

Visst kan jag köpa en själv utan mamma men saken är att mamma tycker att jag ska spara mina pengar och inte slösa allting på onödiga saker för vi har redan 3 kameror här hemma men en av de är typ sönder och den andra är syrrans och den tredje har jag ju tappat bort. Så nu vill jag köpa en ny, får se hur det blir, men hoppas att jag får iallafall :D!


Min syrras snygga kamera:)

Nu ska jag äta, vi hörs♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se