Tonight

Ikväll ska jag som sagt till en kompis, vi vet inte riktigt vad vi ska göra än men det blir nog film osm vanligt :) . Men mamma ska alltid vara så överbeskyddande så måste vara hemma 23, hon är så jobbig va?!! Fast jag ska sova över hos P ikväll så hon har ingenting att säga om det, så det så! Jag blir så irriterad när hon alltid ska vara så, jag vet att föräldrar är oroliga över sina barn men de måste också fatta att jag är 15 år och snart 16! Jag är ingen liten bebis längre, undrar när de kommer att fatta det...



Orkade inte sminka mig idag, bjuder på denna bilden!


Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Äsch det var ju synd :(

2009-09-05 @ 16:22:17
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se