Skor

Så, nu har jag ätit =)

Det jag velat ha mest nu i höst är nya skor. Jag vill ha riktig sköna, snygga, knähöga stövlar. Åh, vill köpa de direkt! Men asså jag tycker det är så svårt att köpa skor, det finns så många olika design på skor men alla ser i princip likadana ut, fast olika detaljer. Och jag är en person som har väldigt svårt att välja bland saker som ser likadana ut eller har flera färger. Som jag sagt innan så har jag två jackor som jag har i två olika färger bara för att jag inte kunde välja..Haha, men snäll mamma som jag har så fick jag båda två :) .

Just nu får mina favorit stövlar från förra året duga sålänge :)

    
Jag använde dessa skor jätteofta förra höst/vintern så hela klacken
hade slitits av på båda skorna. Men som tur var så gick det att
klacka om så nu har jag helt nya klackar, me like! Just det, när det
gäller skor så gillar jag mocka väldigt mycket, tycker det är så fint
och skönt men tyvärr tål det inte regn så... /:


Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Det skall man göra:)

Allt fint med dig?

2009-09-29 @ 21:48:53
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se