Pauline shoppar

Skulle egentligen fått med mig ett par stövlar hem igår också men typiskt så fanns de skorna jag gillar inte i min storlek, suck...Får fortsätta och leta, hjälp vintern är ju här snart, måste jag gå barfota eller? :O (Min dåliga humor igen)

Aja, man ska inte ge upp hoppet så lätt, ska kolla i de andra skoaffärerna med, det står mellan två par skor, en från Johansson och den andra från Bianco. Båda har storlek 37, men jag behöver 36, ibland är det inte bra att ha små fötter :(

Fick iallafall med mig detta hem :)

     
Eye pencil, Niveas från Kicks :) . 70kr

     
Vanlig t-shirt från Gina. 99kr :)

    
Knästrumpor från HM.
Ett paket med två par, 79.50kr

Är nöjd med mina köp, wiee. Nu fattas bara skorna och en mössa och en halsduk och...Hahah, det räcker aldrig för mig :D , puss

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se