Mössor

Ska snart cykla hem till Pernilla men eftersom jag antagligen inte kommer blogga mer ikväll eftersom jag ska hem till Pernilla och hon vet ju inte att denna bloggen finns, ni kanske redan har glömt det men jag har ju inte berättat om denna bloggen för någon, verkligen ingen alls!

Men jag hade lite tråkigt förut så tog fram mina mössor, det är inte alla men några av de och vill ha era åsikter :)

- Vilken mössa är snyggast?
- Vilken mössa passar mig bäst?

För det snyggaste måste ju inte passa mig bäst ;)

1.
    

2.
    

3.
    

4.
     

5.
    

6.
     

7.
     

8. (Favoriten just nu)
     

Har fler men hinner inte ta kort på de just nu..Ändå vill jag ha fler!!!!


Kommentarer
Postat av: DJ Baby J

Nice Hats! =)

2009-09-25 @ 18:55:55
URL: http://finest.se/djbabyj

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se