Kalas

Hej igen!

Är hemma från kalaset nu och det var rena kaoset måste jag säga! Men såklart var det kul med alla småungar bortsett från de andra. Orkar inte skriva om det där men det var massa respektlösa människor där och till slut ringde de som jobbade där till polisen och försökte skicka ut alla de. Men det gick inte så bra, det var fortfarande massa kvar där och när jag skulle åka rutschkana så gjorde de så alla "mina" barn började gråta! Så j*vla irriterad var jag så började skrika och skälla på de men respetlösa som de var så lyssnade de inte. Suck, hatar vissa ibland!

Men annars hade jag jättekul och jag blev kär i alla de småbarnen, så söta! Fast tyvärr kommer de glömma mig, småbarn har ju inte så bra minne, de har ju trots allt bara träffat mig en gång...Men vi hade iallafall kul tillsammans i 3h och det är jag glad för!


Haha jag och Louise♥

    
Två söta ungar. Theo och Alexandra♥

     
Jag och födelsebarnet Tiffany♥     Jag och Louise♥

    
Innan kalaset följde jag med Louise för hon skulle träna golf :)

Vi hörs om en stund, ska bara äta sen kommer ett inlägg med bilder+text om igår :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja jag är verkligen ett fan av Twilight, älskar både böckerna och filmerna! Längtar till New Moon^^ Fast ja har inte fjärde boken, för ja vill ha den i pocket ;)

2009-09-20 @ 18:04:51
URL: http://hugoily.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se