Impressionism

Åh, är äntligen färdig med bildläxan, vi ska ha gjort klart tills på tisdag. Har haft två veckor på mig men har inte orkat ta tag i det så får egentligen skylla mig själv. Men nu är jag äntligen klar! Man skulle skriva lite allmänt om Impressionism och sedan lite mer detaljerad om en Impressionist. Tråkigt var det men vad gör man inte för att gå ett bra betyg?!

Det börjar lukta mat här nu så ska nog kila iväg och äta lite, är jättehungrig, vet inte varför??
Hm, eller jo, har bara ätit en langos förut på Höstmarknaden på hela dan.

Just det, glömde berätta lite om vad jag gjorde förut. Jag promenerade tillsammans med Pernilla till Göteborgsvägen där för vi först åt varsin langos, båda med gräddfil, ost och nånting mer. Sen gick vi runt lite där, kallt var det :( . Efter en stund ringde mamma och ville ha donuts så jag köpte 10st, hahah. Sen gick vi till skomakaren för jag skulle klacka om ett par stövlar, ska hämta de imorgon :) . Sen gjorde vi inte så mycket mer..

 
Nu ska jag äta, ha det bra sålänge!



Saknar dig♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mår du ? :)

2009-09-27 @ 20:15:39
URL: http://hugoily.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Söt bild (:

2009-09-27 @ 20:21:36
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: elin leijon - makeup, skönhet, bloggdesign & foto

Allt om makeup & skönhet hos mig :) Kika in och följ gärna med Bloglovin. Minst fem inlägg per dag om nya skönhets tips och makeup!

2009-09-30 @ 22:08:52
URL: http://elinleijon.se

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se